Colorful cottoncandy

Lángos alakú felhőkről szól, párna illatú gondolatokról, és hupikék színű álmokról, melyek úgy tekeregnek az életemben, ahogy a szél fújja a fűstcsóvákat.

Friss topikok

  • cottoncandy: igeeeen és annyira élveztem basszus, hihetetlen :))))) ráadásul nem volt egy nagyon szép nőci, azé... (2012.01.08. 16:40) peace... i embrace you
  • serachan: bíztass csak vazze ... nekem az 17-én lesz ... 18-án meg dísz ... akkor még meredekebb lesz a kett... (2012.01.03. 19:10) nemánemánemááá
  • serachan: @cottoncandy: értem én, hogy nem értesz a lovakhoz XD én sem XD amúgy csak arra voltam kíváncsi, h... (2011.12.28. 22:00) nooooooo
  • cottoncandy: köszönöm... tudom, de ezt tényleg nagyon muszáj volt... :) (2011.05.02. 19:14) runrunrun
  • cottoncandy: köszönöm :$ (2011.02.11. 22:19) kockázatok és mellékhatások elkerülése végett :)

Linkblog

dél és észak

2011.01.31. 13:15 - cottoncandy

Valami hihetetlen hosszú volt ez a hét... el sem hiszem, hogy csak 5 nap telt el, mióta elindultunk itthonról. Merthogy szerda este apával beültünk az autóba, hogy nagyjából 30 óra és párezer kilométer után térjünk vissza :) Lementünk Zalába Endréért meg Janibáért, majd tovább haladtunk délre egészen Olaszország közepéig :) Voltunk megint a Vitroplantban, megbeszéltük a füge mikroszaporítást, meg vittünk szaporítóanyagot, meg a csupasz kiviről is beszéltünk, de attól tartok abból mostanában nem  lesz semmi, mert elvitte valami betegség arrafelé az összes kivit... több százat vágtak ki, úgyhogy most nem tudni mikor lesz újra szaporítás :/ Na aztán elmentünk az Asimináshoz, de az egy eléggé érdekes látogatás volt... Endre azt mondta, hogy szerinte be volt rúgva a pasi vagy valami... mindenesetre tényleg vicces volt, és végül abban maradtunk, hogy majd hívjuk őket, ha majd eladjuk a már meglévő növényeket :D És végül mentünk Fariselliékhez, megnézhettem hol fogok jövőre lakni/dolgozni 15 hétig, megismertem az anyukát is, próbáltam vele beszélgetni több- kevesebb sikerrel :D Okéoké, hogy órán jól megy az olasz, de mikor ott vagyok és beszélni kellmuszáj, akkor már nem olyan vicces a dolog :D De azért megértettük egymást :) Meg a végére hazaért  a lány is, aki kb másfél évvel fiatalabb nálam... hát nem volt túl közlékeny, de aranyosnak tűnt és lesz majdnem négy hónapunk megkedvelni egymást :D Mindezek után elindultunk haza... és még jóóó hosszú ideig ültünk a kocsiban... valamikor péntek hajnalban értünk haza teljesen szögletes fenékkel :P De azért hasznos volt, hogy elmentünk, meg láthattam Olaszországot télen is... sajnos a tengerhez nem mentünk ki, mert eléggé elcsúsztunk az idővel, dehát majd legközelebb :D

Nos. Péntek délelőtt meg felszálltam a hatvani személyre, aztán néhány átszállás, pár óra és szintén soksok kilométer után négyen leszálltunk a krakkói buszpályaudvaron :) A villamost nagynehezen megtaláltunk, aztán átszálltunk, mert rájöttünk, hogy rosszat találtunk meg :D Aztán sétáltunk egy kicsit a folyóparton, és nem sokkal később elfoglalhattuk a szállást... ami nemkicsit volt jó :D Szerintem egy ilyen lakásban az egész életemet le tudnám élni... de sajnos csak két éjszakára lehetett a miénk :D No becuccolás után Tomi főzött, mi a lányokkal döglöttünk, aztán kajáltunk, beszélgettünk, Krisztiék fürödtek (úgy 2 órát :P) aztán valamikor hajnalban megszavaztuk, hogy inkább elmegyünk feküdni még plusz városnézés helyett :D Reggel így is korán keltünk, és nyakunkba vettük Krakkót :) Megnéztünk rengeteg templomot, a várat, múzeumokat, a sárkányt, az óvárost, vásárokat, városházát, még plázát is :D Meg ettünk, ittunk, villamosoztunk, rengeteget fotóztunk, vásároltunk, beszélgettünk, poénkodtunk :) Nagyon jó volt ^_^ Mondjuk a két lány eléggé szeparálódott, nem mondom, hogy húdejó barátok lettünk, de ez a két nap így jó volt :) Este meg elmentünk, hogy keressünk valami szórakozóhelyet... hát arról külön könyvet lehetne írni :D Az első helyen, ami egyébként hazai viszonylatban egy eléggé színvonalas, jó helynek nézett ki, nem volt senki. De senki. Bementünk, szólt a zene, mentek a fények, odamentünk a pulthoz, egy csaj ült ott, valami dolgozó. Mi beszélgettünk, hogy maradjunk-e vagy mi lesz... ő addig végig bámult minket, de mintha épp valami gyilkosságot követtünk volna... percekig összevont szemöldökkel, mint aki meg akar fojtani egy kanál vízben. És csak bámult és bámult. Aztán hirtelen felbukkant két pasi, valami pincér szerűek... hát akkor már kértünk két piát ha már... megittuk és elhúztunk gyorsan :D A második helyre azért mentünk be, mert legalább volt bent pár ember :D Szintén rendkívül stílusos- dizájnos hely, beültünk, kértünk... de az is olyan furcsa volt. Voltak bent emberek, iszogattak, fiatalok is, de olyan halkan csendben. Beszélgettek, de azt is félig suttogva, nevettek is néha, még azt is halkan. Ment a zene, de alig hallhatóan. Na itt is megittunk amit kértünk, aztán úgy gondoltunk, hogy már eléggé késő van a további kísérletezéshez, és hazasétáltunk :D És még másnap is az este eseményein röhögtünk :D Aztán pénteken még bementünk azokra a helyekre, amik kimaradtak, vettünk kajákat, szuveníreket, fülbevalókat :D Aztán lassan vissza a buszra, onnan meg meg sem álltunk hazáig... és ím, itt vagyunk :)

Fényképes dokumentáció következik :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És persze jöjjön zene a végére :) Mert egész végig ez ment a fejemben 3 napig :D

A bejegyzés trackback címe:

https://cottoncandy.blog.hu/api/trackback/id/tr52627702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

serachan 2011.01.31. 22:21:49

még jó, hogy nem mentem ... szerintem azzal a rengeteg kirakott fülbevalóval tértem volna haza *_* vagy sírtam volna, hogy valamelyiket ott kellett hagyni ...
amúgy szép helyen jártatok ... talán legközelebb nekem is lesz rá keretem ...

cottoncandy 2011.02.01. 17:37:05

óhh, én is azokkal akartam ám visszatérni.. csak gondoltam majd vasárnap amennyi pénzem marad, mind arra költöm... hát nem zárva volt vasárnap?! elég igazságtalannak éreztem az élettől :D:D


süti beállítások módosítása