Colorful cottoncandy

Lángos alakú felhőkről szól, párna illatú gondolatokról, és hupikék színű álmokról, melyek úgy tekeregnek az életemben, ahogy a szél fújja a fűstcsóvákat.

Friss topikok

  • cottoncandy: igeeeen és annyira élveztem basszus, hihetetlen :))))) ráadásul nem volt egy nagyon szép nőci, azé... (2012.01.08. 16:40) peace... i embrace you
  • serachan: bíztass csak vazze ... nekem az 17-én lesz ... 18-án meg dísz ... akkor még meredekebb lesz a kett... (2012.01.03. 19:10) nemánemánemááá
  • serachan: @cottoncandy: értem én, hogy nem értesz a lovakhoz XD én sem XD amúgy csak arra voltam kíváncsi, h... (2011.12.28. 22:00) nooooooo
  • cottoncandy: köszönöm... tudom, de ezt tényleg nagyon muszáj volt... :) (2011.05.02. 19:14) runrunrun
  • cottoncandy: köszönöm :$ (2011.02.11. 22:19) kockázatok és mellékhatások elkerülése végett :)

Linkblog

peace... i embrace you

2012.01.08. 10:51 - cottoncandy

 

Eltelt egy hét ebből az évből.
Már csak 2 hét és Amszterdaaaam! :D (Még mindig nem tudom mondjuk hova megyek, dehát na... még 12 nap :D)
Tényleg, ötös lett a zöldségem... Milivel csak úgy álltunk a folyosón, néztünk ki a fejünkből és 2 percenként annyit mondtunk, hogy hi_he_tet_len... Meg ne kérdezzétek hogy csináltuk :D
Aztán voltam portfóliófotózni... annyira jó :D A lányoknak már nagyjából mondtam, de itt is mindenkinek, aki olvassa: aki szeretne magáról szépséges fotósorozatot ingyen és bármentve, akár lány akár fiú, szóljon és csináljuk jóóól :D
És közben eszembe jutott valami, amit mint hosszútávú egyszer-még-lehet-belőle-valami ötletnek eltettem a hátsó kis polcra az agyamban. Pont elmentünk egy kávézó- bár szerű dolog mellet, amire ki volt írva, hogy műtermet kiadnak fotózásra vagy készítenek saját fotósort is... És Juci mondta, hogy látodlátod... ilyen kéne neked...
És. Wow. Tényleg...
Lenne egy kis különleges kávézós- báros- cukrászdás dolgunk, hamár Liza úgyis ilyenben gondolkodik, ahol mellesleg a saját fügepálinkánkat- lekvárunkat is el lehetne adni, és még lenne benne egy műterem rész, amit kiadhatunk, vagy fotózhatunk benne. Amúgy meg lehetnek benne rendezvények, vagy simán rakunk be székeket- asztalokat és kész.
Olyan nagyon álmodozósnak hangzik ez az egész... dehát mire Liza végez a fősulival vagy bármivel, addigra akár még reális alapjai is lehetnek :)
Nomindegy. Csak meg akartam osztani ezt a remek ötlet- foszlányt. Amúgy persze még mindig lehetek angoltanár, diplomata, kutató vagy vadakat terelő juhász...
Vagyakármi :D

Megyek edzeni :*

 

Ez a csudásanszíp zene meg már megint eszembe jutott valamilyen útonmódon :D

A bejegyzés trackback címe:

https://cottoncandy.blog.hu/api/trackback/id/tr283528175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cottoncandy 2012.01.08. 16:40:56

igeeeen és annyira élveztem basszus, hihetetlen :)))))
ráadásul nem volt egy nagyon szép nőci, azért is kellett neki a portfólió, hogy egy kis önbizalomturbózás legyen... és nagyon féltem is az elején, hogy menni fog- e... de ááá... imádtam az egészet :)


süti beállítások módosítása