Colorful cottoncandy

Lángos alakú felhőkről szól, párna illatú gondolatokról, és hupikék színű álmokról, melyek úgy tekeregnek az életemben, ahogy a szél fújja a fűstcsóvákat.

Friss topikok

  • cottoncandy: igeeeen és annyira élveztem basszus, hihetetlen :))))) ráadásul nem volt egy nagyon szép nőci, azé... (2012.01.08. 16:40) peace... i embrace you
  • serachan: bíztass csak vazze ... nekem az 17-én lesz ... 18-án meg dísz ... akkor még meredekebb lesz a kett... (2012.01.03. 19:10) nemánemánemááá
  • serachan: @cottoncandy: értem én, hogy nem értesz a lovakhoz XD én sem XD amúgy csak arra voltam kíváncsi, h... (2011.12.28. 22:00) nooooooo
  • cottoncandy: köszönöm... tudom, de ezt tényleg nagyon muszáj volt... :) (2011.05.02. 19:14) runrunrun
  • cottoncandy: köszönöm :$ (2011.02.11. 22:19) kockázatok és mellékhatások elkerülése végett :)

Linkblog

nemánemánemááá

2012.01.02. 18:46 - cottoncandy

 

Olyan jól telt a szünet... minden boldog volt és békés, lehettem a családommal, a barátaimmal, lustulhattam, olyan dolgokat csinálhattam amiket szeretek, ésmég egy irtótuti, húsvér, csodálatosan- irtóhülye karácsonyi ajándékot is kaptam (28-án ugyan, kissé megkésve :P :D).


De.
Mosmérkellmámegint tanulni? :(

 

Hol lehet tiltakozni? :(

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cottoncandy.blog.hu/api/trackback/id/tr363514562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

serachan 2012.01.02. 23:46:39

nem tudom, miért kell megint tanulni, de én is fellebbeznék ... vagy legalább kérnék egy-egy plusz napot a hétbe ... most megint minden annyira összejött, hogy wháá~
de majd szurkolunk, meg küldjük a szerencsét egymásnak XD

serachan 2012.01.02. 23:47:22

... dec 28? egy nappal a mi 3.-unk előtt? XD nem lesz nehéz megjegyezni XD

cottoncandy 2012.01.03. 07:28:18

jólvan bázzeg küldjük is... én küldök neked szívesen bármit csak te meg küldj NYUGTATÓT a zöldség minimumokhoz.
mert.
az agyf.sz csak szőrös kis pihepuha háziállat ahhoz képest amit ettől a 32 oldalnyi beugrókérdéstől kapok :(

ja, amúgy még gondoltam is rátok :D:D végülis mi is számolhatunk 29-ét mert azt hiszem ha szigorúan nézzük már 29-e volt :D lehet valami varázsa ennek a napnak :D :D

serachan 2012.01.03. 19:10:41

bíztass csak vazze ... nekem az 17-én lesz ... 18-án meg dísz ... akkor még meredekebb lesz a kettő együtt, mint gondoltam -.-

nah, akkor 3 évvel utánunk ... legalább annyit nyúzzátok egymást, mint mi :D


süti beállítások módosítása