Colorful cottoncandy

Lángos alakú felhőkről szól, párna illatú gondolatokról, és hupikék színű álmokról, melyek úgy tekeregnek az életemben, ahogy a szél fújja a fűstcsóvákat.

Friss topikok

  • cottoncandy: igeeeen és annyira élveztem basszus, hihetetlen :))))) ráadásul nem volt egy nagyon szép nőci, azé... (2012.01.08. 16:40) peace... i embrace you
  • serachan: bíztass csak vazze ... nekem az 17-én lesz ... 18-án meg dísz ... akkor még meredekebb lesz a kett... (2012.01.03. 19:10) nemánemánemááá
  • serachan: @cottoncandy: értem én, hogy nem értesz a lovakhoz XD én sem XD amúgy csak arra voltam kíváncsi, h... (2011.12.28. 22:00) nooooooo
  • cottoncandy: köszönöm... tudom, de ezt tényleg nagyon muszáj volt... :) (2011.05.02. 19:14) runrunrun
  • cottoncandy: köszönöm :$ (2011.02.11. 22:19) kockázatok és mellékhatások elkerülése végett :)

Linkblog

beszélgetések egy nyárból

2010.09.01. 10:23 - cottoncandy

 Valamikor múlt héten jutott eszembe, hogy össze kellene gyűjteni a legjobb, legviccesebb, legmegdöbbentőbb (van ilyen szó? :D) beszélgetéseket a nyárból.
Aztán rájöttem, hogy kb semmi nem jut eszembe, és legközelebb gyűjteni fogom, mert így utólag már nehézkes felidézni bármit is.
Jöjjön tehát pár, ami eszembe jutott. Nem szó szerinti idézetek, nyilván nem emlékszem kívülről betéve a nyár beszélgetéseire, de igyekszem élethű maradni =)

 

Két agrármérnök beszélgetése este a teraszon:
Peti: Halljátok, kábé ott van egy denevér.
Tomi: Nem, ez egy bagoly. Biztosan az.
Peti: Igen, és akkor miért sípol?
Tomi: Ahj, Peti, mert ez a rézf*szú bagoly!

 

Szoboszlón bolt felé úton:
én: Ááá, waka waka! Dorka, táncoltunk? Mehet?
Dorka: Öhm... itt a kocsiban?
én: Ja tényleg, ebbe nem gondoltam bele :S

Kata meséli, mikor hazaértem nyaralásból:
Kééépzeld, anya kapott névnapjára masszázsszéket! Tud dörmögni... de azt többféleképpen. :D
 

Nagybátyám és unokahugom:
Laci:  Vettünk Hanna Montanas zoknit, tolltartót, iskolatáskát...
Dodó:...chipset!
Laci: Jah, a chipsnél elborult az agyam.

Szoboszló, egy rossz álom utáni reggel:
én: Basszus, ez nagyon rossz. Nagyon. Nem is múlik. Áh, nagyon rossz. Most legszívesebben sátorbontás után fürödnék még egyett, hazamennék és ledobnám magam a hetedikről.
Dávid: Ma még nem vetted be a bogyóidat, ugye?

Balázs épp számítógépes játékok készítését gyakorolta:
Balázs: Próbáld ki az új játékom! Le kell lövöldözni a lényeket.
én: Szupi, és ha lelövöm mindet mi lesz? Kiírja, hogy WIN?
Balázs: Igen :D És ha te vagy a 100.000. akkor nyersz egy utat Hawaiira.
én: akkor van programom a követkető néhány napra :D

Szoboszló, a 180fokos hinta után, amin Hanna befulladt:
Ági: Úúú, ez iszonyatosan jó volt.
én: Persze, Hanna majdnem megfulladt, mi meg majdnem szörnyethaltunk az ijedségtől, hogy mit csináljunk... megyünk legközelebb is?
Ági: Jó, holnap indulás előtt?

A kis pöttyös labdát fényképeztem, rajta a napszemüveg.
Tibi: Luca, mit csinálsz a labdával?
én: Ő itt Bob, a legjobb barátom.
Tibi: Ádejóó... Hé, tegyük át a röplabdára is. Úú, most volt a szülinapja ^_^
én: Igen, így már felnőtt Bob :D

Soroksáron Lacival (aki egész pontosan 196 cm magas):
Laci: Te, észrevetted, hogy itt milyen sok pókháló van?
én: Hátööö... nekem nem tűnt fel annyira...
Laci: Hát én tuti, hogy az összeset lefejeltem...

Azon a napon, mikor Dorkával előtört belőlünk a zenész énünk:
Pisti: Luca, ugye a kocsikulcs angolul csak simán car key?
én: Igen.
Pisti: És az add ide a kocsikulcsod, az "Give me your car key"?
én: Pontosan.
Dorka: Anyám, ez mekkora gengszter zene lenne! Gimme your car key, gimme your car key...

Endrével Olaszországban a fügeültetvényen fotózkodtunk:
Endre: Jujjj, ezt a képet nem mutathatjuk meg senkinek, mert annyira szerelmesen nézel rajta rám!
én: o_O Te ezt a napszemüvegen keresztül hogy állapítod meg?
Endre: Áá, megint kezded! 

Bea leszokóban a cigiről:
Bea: Kértek cigit?
Peti: Nem köszi... de te nem most akartál leszokni?
Bea: Hát úgy volt de az unokatesóim is épp most akarnak. És erre nekem adták az összes megmaradt cigijüket. Van itt szürke, piros, mentolos, epres, light, díszdobozos... nem szokhatok le pont most!

Unatkozós elmélkedésink egyike Dorkával arról, hogy fokföldi ibolyát szaporítani márpedig nem is olyan egyszerű, mint mondják:
Dorka: De figyelj, még van remény... hátha mire lediplomázol menni fog a gyökereztetése... áhhh, micsoda diplomamunka lenne!
én: Rövid.
Dorka: De lényegre törő!

Balázzsal séta közben:
én: Mushroom Horse Farm? o_O
Balázs: Úgy látszik... bár ez a tábla nem volt itt eddig.
én: És eddig hogy hívták?
Balázs: Lovardának, azt hiszem...

Dorka az alvósmatracát fújja:
Kinga: Dorka, nem kell felfújnod, rögtön üres lesz a pumpa, felfújjuk.
Dorka:Neeem, jó ez így... a tüdőgyógyászom büszke lenne rám!

Augusztus 14-én sms Petitől, mely jól példázza a tanárkodás szépségeit:
Ma van a szülinapom, KÖSZÖNTS FEL, meglepetés szerűen, hogy meglepődjek és örüljek neki. És tudjam írni, hogy "kedves vagy de igazán nem kellett volna". Ha már annyit pénzeltelek igazán megérdemlem.

 

Na ennyit tudtam összegyűjteni nagynehezen, ezeket is csak hosszas gondolkodások árán. De olyan bosszantó, hogy emlékszem napokra, mikor egész nap röhögtünk, a végén már mindenünk fájt, de fogalmam sincs, hogy min nevettünk :S Legközelebb tényleg írom :)
És ugyebár a nyárnak még nincs vége (nincs, ameddig rajta nem ülök az első vonaton Pest felé!) és még az elkövetkezendő pár nap tartogat jó dolgokat, szóval majd készítek egy nyárvégi beszámolót majd valamikor a hétvége környékén :)
Sokszorölelgeltek.

Ez a zene meg ha valakinek megvan jó minőségben, szánjon meg *_* Ha valaki meg Budapest Bár koncerte, akkor ugyanez érvényes :D

A bejegyzés trackback címe:

https://cottoncandy.blog.hu/api/trackback/id/tr332263829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

serachan 2010.09.01. 13:48:33

csak kicsit fáj a hasam a röhögéstől. Egyébként azt kihagytad, amikor Anikó beszólt Lacinak, hogy nem elég magas ... az se volt semmi. XD


süti beállítások módosítása