Colorful cottoncandy

Lángos alakú felhőkről szól, párna illatú gondolatokról, és hupikék színű álmokról, melyek úgy tekeregnek az életemben, ahogy a szél fújja a fűstcsóvákat.

Friss topikok

  • cottoncandy: igeeeen és annyira élveztem basszus, hihetetlen :))))) ráadásul nem volt egy nagyon szép nőci, azé... (2012.01.08. 16:40) peace... i embrace you
  • serachan: bíztass csak vazze ... nekem az 17-én lesz ... 18-án meg dísz ... akkor még meredekebb lesz a kett... (2012.01.03. 19:10) nemánemánemááá
  • serachan: @cottoncandy: értem én, hogy nem értesz a lovakhoz XD én sem XD amúgy csak arra voltam kíváncsi, h... (2011.12.28. 22:00) nooooooo
  • cottoncandy: köszönöm... tudom, de ezt tényleg nagyon muszáj volt... :) (2011.05.02. 19:14) runrunrun
  • cottoncandy: köszönöm :$ (2011.02.11. 22:19) kockázatok és mellékhatások elkerülése végett :)

Linkblog

the empty shape in you steals your breath. you're suffocating.

2010.08.28. 13:42 - cottoncandy

 

Tehát amint ígértem soroksári beszámoló következik. Nem volt olyan vészes az az egy hét, mint amilyennek előtte tűnt. Persze minden este jó fáradtan értünk haza, de kibírható volt. Szerencsére most is Hunya Laci volt a párom, úgyhogy munka közben sem unakoztunk =) Ökóról meg Zöldségről még jósok zöldséget is hozhattunk haza, úgyhogy örülhetett a család =D Képek sajnos csak az utolsó napról vannak, mert akkorra találtam meg ez xd adapteremet :( De legalább van egy pár =) Utolsó nap után délután még takarítani is voltunk fent Ritáéknál (hogy biztosamibiztos jól kifáradjunk =D) ott is készült pár kép. Tessék nézni:
1. Árnyékkép =D Kicsit le kellett hajolnia, hogy ne legyen túl feltűnő a 30 centi különbség =D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.-3. A kemény munka pillanatai =D

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Végre utolsó út haza =)

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Takarítóbrigád, ahol Rita mellesleg boszorkány =D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 No ennyi volt, mese volt. Most meg most van, Rita hazament, a ház lakói számomra ismeretlen helyen tartózkodnak, én meg vagyok most is egyedül a szobában. Ez van. Már szinte nem is tudom, hogy zavar-e az egész egyedüllét dolog. Kezdek hozzászokni. Furcsa, hogy nem furcsa. Kicsit azért beszélgetnék valakivel, de nincs kedvem felmenni msn-re. Majd este. Írok emailt is. Hátha olvassa valaki. Úgy lennék valakivel, annyira... de senki nem jön, én meg már lusta vagyok menni. Majd délután. Majd máskor. Most pihenek.
Megyek, nézek egy filmet.
Ezt meg hallgassátok, nézzétek, mert csudajó =)

A bejegyzés trackback címe:

https://cottoncandy.blog.hu/api/trackback/id/tr252254222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

serachan 2010.08.29. 20:11:08

ez a fénykép még mindig tetszik XD hiába van rajt annyira retardált fejem XXD


süti beállítások módosítása