Colorful cottoncandy

Lángos alakú felhőkről szól, párna illatú gondolatokról, és hupikék színű álmokról, melyek úgy tekeregnek az életemben, ahogy a szél fújja a fűstcsóvákat.

Friss topikok

  • cottoncandy: igeeeen és annyira élveztem basszus, hihetetlen :))))) ráadásul nem volt egy nagyon szép nőci, azé... (2012.01.08. 16:40) peace... i embrace you
  • serachan: bíztass csak vazze ... nekem az 17-én lesz ... 18-án meg dísz ... akkor még meredekebb lesz a kett... (2012.01.03. 19:10) nemánemánemááá
  • serachan: @cottoncandy: értem én, hogy nem értesz a lovakhoz XD én sem XD amúgy csak arra voltam kíváncsi, h... (2011.12.28. 22:00) nooooooo
  • cottoncandy: köszönöm... tudom, de ezt tényleg nagyon muszáj volt... :) (2011.05.02. 19:14) runrunrun
  • cottoncandy: köszönöm :$ (2011.02.11. 22:19) kockázatok és mellékhatások elkerülése végett :)

Linkblog

Egész jó :)

2010.04.25. 12:59 - cottoncandy

Túléltem az első nap első felét szinte minden elkeseredés nélkül :) Még nem mondom, hogy biztosan túl vagyok a nehezén, de kezdetnek nem rossz :)

Gondoltam frissítésnek változtatok egy kicsit a blogomon. Az a baj, hogy nem tudom pontosan hogyan kell úgy átalakítgatni a kinézetet, ahogy nekem tetszik... de majd még rájövök, addig is ilyen szépséges madárkásos ^^ Ja, és arra is most jöttem rá, hogy van egy olyan rész, hogy "statisztikák", ahol megmutatja, hogy hányan látogatták meg a blogot meg stb O__O Érdekes... bár gyanítom ha az van kiírva, hogy 16 látogatóm volt egy nap, abban az is benne van, hogyha valaki rákattintott mondjuk 5ször, plusz én is bejöttem írni, megnézni, kommentet olvasni... szóval a 16 látogató nem 16 különböző embert jelent :D

Na hagyjuk ezt az elmélkedést, mert csak egyre jobban bizonyítom, hogy mennyire nem értek a számítógépekhez :P :D

Amúgy mindjárt hozzákezdtek a tanulásnak is :D Rettegjen az a 130 megtanulandó növény!!! Muhahhaaaa :P

Ja, tényleg... tegnap a hévpótló buszon volt egy csomó olasz turista és megkérdezték, hogy mi a végállomás, ahol át kell szállni a hévre... és annyira, annyira nagyon szerettem volna olaszul válszolni :S Gyorsan összeraktam a fejemben, hogy "A végállomás Kerepes" (ezt mind :P)  de aztán inkább válaszoltam angolul, mert beláttam, hogy bonyolultabb társalgásba nem tudnék olasz nyelven bocsátkozni... és akkor inkább nem égetem magam :P De ezen felbuzdulva most előtúrtam a mélyből az olasz cuccaimat, mert meg AKAROK tanulni olaszul. Ha az 5. félévet kint töltöm, akkor addigra már szépen szeretnék beszélni. Ajjajjj... olyan jó lenne :)

Na megyek, mert blogírástól még nem sokan írtak jó tanszéki herbi beszámolót :D

A bejegyzés trackback címe:

https://cottoncandy.blog.hu/api/trackback/id/tr461949913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

serachan 2010.04.26. 19:38:13

majd segítek dizit csinálni nyáron :3 bár ez szép, csak szemkisütő ... sötétben világít XD


süti beállítások módosítása